Logotip je osnovna komponenta celostne grafične podobe. Je najbolj prepoznaven in najpomembnejši vizualni element organizacije. Prav zato je kvalitetno oblikovanje logotipa tako kritičnega pomena. Z njim vzbudimo zaupanje ali nezaupanje v subjekt, ki ga predstavlja.

To, da uspešno podjetje potrebuje profesionalno oblikovan logotip, je že prodrlo v našo zavest. Čeprav se še vedno najdejo samooklicani garažni »dizajnerji«, ki mislijo, da je potrebno v logo stlačiti prav vse in da mora vsebovati vse možnosti, ki jih kakšen vektorski program premore – od barv pa tja do senc in 3D efektov… Rezultat je seveda porazen in kakofonija slogov. Tak logo, ki pravzaprav niti ni logo ampak testni poligon za učenje CorelDraw-a ali Adobe Ilustratorja ni podjetju ali organizaciji, ki si ga lasti prav v noben ponos. Neposredno ali pa posredno jim poleg prikritih nasmeškov povzroča tudi dejansko in oprijemljivo škodo. Ljudje smo navajeni ocenjevati predvsem z očmi in vsebino sodimo po videzu. Zato slabo oblikovan logotip razvrednoti vsa naša prizadevanja za profesionalen pristop in vtis. Še tako dobro stoječe podjetje nam zaradi slabe kreacije in skoposti vlaganja v zunanjo podobo pusti nezaupljiv vtis.

Kvalitetno oblikovanje logotipa je pomembno za ugled organizacije.

Dobro oblikovanje logotipa izpolnjuje več nalog

Kvaliteten logotip mora izpolnjevati več standardov, da bi uspešno opravljal svojo nalogo:

  • mora biti prepoznaven
  • izgled mora biti profesionalen
  • mora biti usklajen z dejavnostjo in grafično ustrezati branži
  • imeti mora svoj karakter in izpolnjevati svoj cilj
  • mora biti preprost, da je v osnovni obliki enostaven za apliciranje v vseh tehnikah
  • mora biti kreativen in odprt za nadgradnje

Oblikovanje logotipa kot celota celostne grafične podobe

Vse te komponente naredijo logotip dober in ustrezen ter predstavlja zelo pomemben člen pri izdelavi neke zunanje podobe organizacije. Zato za kvaliteten rezultat zahteva močno strokovno znanje, ki na podlagi naročnikovih želj izdela in izbrusi izdelek.

Brezpogojno zaupanje oblikovalcu, da bo svoj izdelek pripeljal do končnega rezultata, je prav tako pomembna komponenta, kajti včasih je potrebno usklajevanje strokovnih smernic in naročnikove predstave.