Logotip je osnovna komponenta celostne grafične podobe. Je najbolj prepoznaven in najpomembnejši vizualni element organizacije. Prav zato je kvalitetno oblikovanje logotipa tako kritičnega pomena. Z njim vzbudimo zaupanje ali nezaupanje v subjekt, ki ga predstavlja.

Sedaj nam je že jasno, da uspešno podjetje ali organizacija za svoje potrebe potrebuje profesionalno oblikovan logotip. A žal se še vedno najdejo samooklicani garažni »dizajnerji«, ki mislijo, da je potrebno v logotip stlačiti prav vse in da mora vsebovati vse možnosti, ki jih kakšen vektorski program premore – od barv, senc in 3D efektov… Rezultat je seveda porazen in kakofonija slogov. Tak logotip, ki je pravzaprav testni poligon za učenje CorelDraw-a ali Adobe Ilustratorja ni podjetju ali organizaciji, ki si ga lasti prav v noben ponos. Poleg prikritih nasmeškov povzroča dejansko in oprijemljivo škodo, neposredno ali posredno.

Ljudje smo navajeni ocenjevati predvsem z očmi in vsebino sodimo po videzu. Slabo oblikovanje logotipa devalvira ves naš trud za profesionalen pristop in vtis. Še tako dobro stoječe podjetje nam zaradi slabe kreacije in skoposti vlaganja v zunanjo podobo pusti nezaupljiv vtis.

Kvalitetno oblikovanje logotipa je pomembno za ugled organizacije.

Dobro oblikovanje logotipa izpolnjuje več nalog

Kvaliteten logotip mora izpolnjevati več standardov, da bi uspešno opravljal svojo nalogo:

  • mora biti prepoznaven
  • izgled mora biti profesionalen
  • grafično mora ustrezati branži in biti skladen z dejavnostjo
  • imeti mora svoj karakter in izpolnjevati svoj cilj
  • mora biti preprost, da je v osnovni obliki enostaven za apliciranje v vseh tehnikah
  • mora biti kreativen in odprt za nadgradnje

Oblikovanje logotipa kot celota celostne grafične podobe

Vse te komponente naredijo logotip kvaliteten, ustrezen in s tem predstavlja zelo pomemben del pri oblikovanju neke zunanje podobe organizacije. Zato dober rezultat zahteva močno strokovno znanje, ki na podlagi naročnikovih potreb in želja izdela in izpopolni izdelek.

Brezpogojno zaupanje oblikovalcem, da bojo svoj izdelek pripeljali do končnega rezultata, je prav tako pomembna komponenta, kajti včasih je potrebno povezovanje strokovnih smernic in naročnikove predstave.