Marketinški vizualni koncept je nadgradnja Celostne grafične podobe.

Marketinški vizualni koncept (MVK) je nadgradnja Celostne grafične podobe (CGP).

Njegova naloga je predvsem kreacija in podajanje zgodbe ter korporativne filozofije. Spreminja in razvija se ločeno od CGP in ima zaradi svoje narave – prilagajanje aktualnim trendom, potrebam naročnika, prilagajanje potrebam potencialnih kupcev ali uporabnikov ter prilagajanju trgu nasploh, krajšo življenjsko dobo. Marketinški vizualni koncept je priporočljivo prenoviti na nekaj let. Prenovimo ga tudi v primeru, ko ga uporabljamo za vizualno podobo neke marketinške akcije.

MVK vključuje:

  • Izdelava koncepta, ki nosi zgodbo
  • Izbira in odkup slikovnih materialov v podporo zgodbi in njihova tipična obdelava
  • Oblikovanje sekundarnih grafičnih elementov
  • Integracija Marketinškega vizualnega koncepta v prodajne materiale in korporativne medije (brošure, zloženke, spletna stran…)
  • Integracijo Marketinškega vizualnega koncepta v oglasna sporočila

 

REFERENČNI PROJEKTI

KOLIKO BO STALO?

RAD/-A BI ZVEDEL/-A ŠE KAJ VEČ >

Deli z ostalimi: