Kreativno oblikovanje oglasov za vsakogar in za vsako priložnost. Bodite opazni!
Oblikovanje oglasov je veliko več kot samo grafično uresničevanje sporočila. Lahko je celo umetnost. Vsak oglas ima svoj namen in sporočilnost. Pomembno je da ton in namen sporočila pri izdelavi in oblikovanju oglasa verno prenesemo v uporabnikovo zaznavo. Na ta način se bo bodoči kupec ali naročnik storitve lahko poistovetil z nagovorom in izdelek tudi kupil.
Lahko se odločite le za peko ene same “sladice”. Imate pač trenutno potrebo po kreativnem oglasu in z veseljem vam ga izdelamo. Če pa imate v načrtu širšo marketinško akcijo, pa je bolje, da izdelamo krovno vizualno in sporočilno zgodbo ter na podlagi tega le dimenzijsko in vsebinsko prilagajamo izvedbe za različne formate, medije, ciljno publiko. Oglasno sporočilo izdelamo na ključ, odločite se le, kje ga boste objavili.
Oglas in ciljna skupina
Ker ima vsak izdelek ali storitev svojo ciljno skupino, je potrebno pri oblikovanju oglasa upoštevati najprej ta cilj. Oglas je potrebno torej oblikovno prirediti ljudem, ki jim je namenjen. Vsebina sporočila, ki ga oglas vsebuje, nam narekuje tudi ton v katerem bomo bodočega kupca nagovarjali. Na podlagi ciljne skupine in vrste izdelka je potrebno upoštevati tudi gol vizualni izgled.
Stopnje pri oblikovanju oglasov
Kot pri izbiri ciljne skupine in medija, je potrebno tudi pri sami izdelavi dobro premisliti kaj storiti, da bo oglas opazen in učinkovit. Vsako oblikovanje oglasov, pa naj gre za en sam oglas ali za serijo – akcijo smatramo v našem teamu kot projekt in se ga tako tudi lotimo. Najprej raziščemo potrebe in želje, cilje in pričakovanja. Potem se odločimo za strategijo. Tudi tukaj je pri oblikovanju oglasov za pričakovan rezultat potrebno močno zaupanje v kreativnost in strokovnost. Pri nas s tem na boste imeli težav, zaupali so nam tudi veliki in močni.