Obveščajte hitro in kontrolirano. S Poštarco!

E-poštni marketing je izredno dober način, kako z enim samim klikom obvestiti več tisoč ljudi o vaši ponudbi. Orodje, ki ga »poštarca« omogoča je izdelava akcij in obvestil, pošiljanje na izbrane naslove.

Zakaj uporabljati e-poštni marketing in kakšne prednosti ima?

  • Uvozimo lahko kontakte zbrane v Excelu ali zapise v CSV obliki
  • Izdelamo skupine naslovnikov in pošiljamo targetirana sporočila
  • Nastavimo si lahko avtomatizirano pošiljanje ob določenih datumih ali urah
  • Sporočila so lahko lično in marketinško oblikovana
  • Takoj izvemo ali je naslovnik obvestilo prebral
  • Takoj izvemo ali je kliknil na kakšno povezavo
  • Izvemo, če ga ponudba ne zanima in ne želi več prejemati obvestil.

 

Poštarca je iz komercialnega vidika torej odlično analitično orodje, ki vam na izbrani masovni publiki daje referenčno sliko uspešnosti predstavljenega izdelka ali storitve.

 

Nekaj primerov oblikovanih e-sporočil:

E-sporočila, poštarca.E-sporočila, poštarca.E-poštni marketing z orodjem poštarca. Slika Postarca okt 17 4newsletter2017artdesign-3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

newsletter2017artdesign_5_0003_layer-1_0002_layer-2Poštarca je orodje za e-poštni marketing.porocila