Celostna grafična podoba in izdelava CGP

Kaj je celostna grafična podoba?

Celostna grafična podoba (CGP) je prvi vizualni kontakt vaše organizacije z naročniki, ki združuje vse elemente njihovega grafičnega oblikovanja v enotno in dosledno celoto. Zaželeno je, da izraža duh ki vlada v podjetju. Predvsem pa vam enkratna izdelava in standardizacija tega mnogo olajša pojavljanje kjerkoli kasneje.

Ključni element uspešnega podjetja

Torej, izdelava CGP in zakaj je pomembna? Je mnogo več kot samo logotip, kot nekateri mislijo. Vključuje logotip, barvno shemo, pisave, grafične elemente in druge oblikovne značilnosti, ki se uporabljajo na vseh komunikacijskih kanalih in materialih, kot so spletna stran, tiskani oglasi, brošure, vizitke itd.

Preprosto si brez dobre celostne grafične podobe ne moremo predstavljati sodobnega in profesionalnega poslovanja.

Izdelava CGP podjetja je pomemben dejavnik prepoznavnosti v poslovnem svetu

Kaj je CGP podjetja? Celostna grafična podoba podjetja je tako rekoč prvi stik in predstavitev podjetja. Vloge tega zelo pomembnega dejavnika se še vedno premalo zavedamo.

Izdelava CGP ima pomembno vlogo pri izgradnji prepoznavnosti in identitete podjetja ter ustvarjanju enotnega, koherentnega vtisa pri ciljni publiki.

V razvitem tržnem gospodarstvu je prepoznavnost in sistem razlikovanja še kako pomemben, saj s tem izražamo poslovnost, zanesljivost in kvaliteto, to pa so dejavniki, ki so v poslovnem svetu nepogrešljivi.

Celostna grafična podoba podjetja

Izdelava celostne grafične podobe podjetja je nujna in opravičljiva tudi iz preprostih ekonomskih razlogov. Strošek izdelave je enkraten, njene prednosti pa lahko koristimo vsak trenutek, kar nam prihrani čas in nepotrebne stroške, reši pa nas tudi slabih grafičnih improvizacij, ki kvarijo ugled podjetja. Vsaka celostna grafična podoba je izdelana kot priročnik, ki nam omogoča uporabo v vsakem trenutku, ko potrebujemo elemente za pojavnost podjetja:

  • Logotip z definicijami razmerij
  • Določitev barvnega prostora
  • Izbira primerne tipografije za podatkovni del
  • Pojavnost na različnih podlagah
  • Poslovne tiskovine
  • Označevanje objektov
  • Integracija v tiskovine in oglase
  • Uporaba v elektronskih medijih

Osnova celostne grafične podobe

Celostna grafična podoba je temeljna sestavina uspešnega vizualnega predstavljanja podjetja in zajema definirano aplikacijo na različnih področjih, kot so poslovne tiskovine, označevanje objektov, oglasi, blagovne znamke in podobno. Pravila, ki se nanašajo na logotip, barvne definicije, besedilo in druge elemente, predstavljajo osnovo celostne grafične podobe in jih je po potrebi mogoče nadgraditi. Osrednji cilj celostne grafične podobe je ustvariti dosledno in prepoznavno vizualno identiteto, ki občinstvu sporoča profesionalnost in kakovost podjetja.

CGP je izdelana kot tiskan priročnik z vsemi elementi tudi v elektronski obliki.
Referenčni primer tega si lahko ogledate TUKAJ.

REFERENČNI PROJEKTI

KOLIKO BO STALO (PDF)?

RAD/-A BI ZVEDEL/-A ŠE KAJ VEČ >