Orodja za avtomatsko obveščanje glede objav na spletni strani

S sodobnim digitalnim okoljem se povečuje pomembnost avtomatskega obveščanja naročnikov o novih prispevkih na spletnih straneh. To ni le učinkovit način ohranjanja povezave z občinstvom, temveč tudi izredno močno marketinško orodje.

Če ste dokaj aktivni na vaši spletni strani in redno objavljate novice in obvestila, ki so povezana z vašim delovanje, si verjetno želite tudi, da aktualni in potencialni sledilci/naročniki/kupci to tudi (pre)berejo. Seveda jih je nekako potrebno obvestiti, da je na vaši strani nekaj novega. Tokrat se bomo lotili tematike, ki je po vezana s tem. Torej kako sledilce/naročnike na najbolj enostaven način obveščate o dejavnosti na vaši spletni strani. V tem članku bomo raziskali orodja, postopke in pravilne načine za izvedbo avtomatskega obveščanja.

E-poštne platforme:

Na trgu je kar nekaj sistemov, ki omogočajo pošiljanje obvestil in ena izmed njih so obveščanje preko samostojnih platform, kot so Mailchimp, SendGrid, in Campaign Monitor, omogočajo enostavno vzpostavitev samodejnih obvestil. S temi orodji lahko segmentirate občinstvo, sledite odzivom in prilagodite sporočila. Osnova je seveda kvalitetna baza poštnih naslovov, ki pa morajo biti, kot bomo zapisali v nadaljevanje pridobljena z upoštevanjem pravil GDPR. Ti sistemi vam omogočajo enostavno izdelavo in oblikovanje vizualnega izgleda sporočila in vseh nastavitev, ki so povezane z njim, torej e-naslov iz katerega se bodo pošiljala sporočila kot tudi statistika glede ogledov in odjav. To pravzaprav velja za vse platforme, ki se ukvarjajo s tem.

Sistemi za upravljanje vsebine (CMS):

CMS, kot je WordPress, omogočajo integracijo vtičnikov ali funkcij za obveščanje naročnikov ob vsaki novi objavi. To je odlična rešitev za blogerje in vsebinske ustvarjalce. Tudi tukaj veljajo enaka pravila kot pri samostojni aplikaciji. Najbolj priljubljen vtičnik za tovrstno uporabo je Mail Poet, ki že v svoji osnovni brezplačni verziji ponuja precej dobro rešitev tega kar iščemo.

Socialna omrežja:

Uporabite socialna omrežja za obveščanje naročnikov o novih objavah. Na primer, orodja, kot so Facebook Groups ali Twitter Lists, lahko omogočajo samodejno deljenje novih vsebin s sledilci.

 

Postopki za Učinkovito Izvedbo

Izbira pravilnega orodja:

Izberite orodje, ki ustreza vašim potrebam in proračunu. Upoštevajte funkcionalnosti, kot so segmentacija naročnikov, prilagodljiva sporočila in sledenje rezultatom. Za samostojno in od spletne strani ločeno obveščanje priporočam uporabo platforme Mail Chimp, ki je ena najbolj uporabljanih in dovršenih sistemov. Sistem vas prijazno usmerja po korakih in tudi če nimate nobenega pretiranega znanja o programu boste na koncu uspešno izvedli obveščanje. Za obveščanje preko spletne strani pa priporočam že omenjeni Mail Poet. Tudi ta deluje na podoben način, kot Mail Chimp, le da je namenjen sporadičnemu obveščanju kot tudi avtomatiziranemu obveščanju vaših rednih prispevkov na strani. Kot je recimo blog..

Določanje pogostosti obveščanja:

Določite optimalno pogostost obveščanja, da ne obremenjujete naročnikov s preveč sporočili. Upoštevajte vrsto vsebine in preference občinstva. Vsako obveščanje je nek poseg v ritem ali čas osebe, ki ji obvestilo pošiljate. Zatorej je dobro, da so obvestila dokaj redna, ne prepogosta in da imajo različno vsebino. Večina sistemov omogoča avtomatiziranje sporočil, torej v primeru, da imate napisane članke ali obvestila vnaprej, enostavno določite urnik objav in sistem bo sam poskrbel za pošiljanje v vnaprej določenem terminu.

Osebna prilagoditev sporočil:

Uporabite personalizacijo sporočil. Vključite ime naročnika in ustvarite privlačne naslove, ki bodo pritegnili pozornost. Zelo pomembno je, da vam sistem omogoča personaliziran pristop, torej da bo v e-poštnem sporočilu kot prejemnik, navedena konkretna oseba. To pa lahko dosežemo le s pravilno grajeno bazo, ki vsebuje tudi podatek o nazivu pošiljatelja (poleg elektronskega naslova).

 

Skladnost z GDPR

Jasno izraženo dovoljenje:

Zagotovite, da imate jasno izraženo dovoljenje naročnikov za pošiljanje obvestil. To naj bo jasno navedeno ob registraciji ali na obrazcu za naročnino. Obrazec za naročnino lahko v sistemu Mail Poet nastavimo poljubno, Oblikovati moramo obrazec, ki mora vsebovati povabilo k naročanju na obvestila ter prostor, kamor potencialni naročnik vpiše svoj E-poštni naslov in gumb s katerim potrjuje naročanje. Pravilno je tudi, da obrazec v »drobnem tisku« vsebuje tudi povezavo do splošnih pogojev, ki jih imate na spletni strani in obvestilo, da se s klikom na gumb strinja s prejemanjem obvestil. Obrazec lahko nastavite tako, da se vedno prikaže pri vstopu na željene strani, kjer imate shranjene objave.

Pravica do odpovedi (Opt-Out):

V vsakem sporočilu vključite možnost odpovedi naročnine. Uporabniki morajo imeti vedno možnost, da prekličejo svojo privolitev.

Varovanje podatkov:

Skrbite za varnost podatkov naročnikov. Uporabljajte varne povezave, hranite podatke v skladu s standardi varstva podatkov in izogibajte se nepotrebnemu shranjevanju občutljivih informacij.

Redna Posodabljanja Pravil Politik:

Redno pregledujte in posodabljajte pravila o varstvu podatkov in politiko zasebnosti, da ostanete skladni z zakonodajo.

 

Zaključek

Z ustreznimi orodji, postopki in skladnostjo z GDPR lahko avtomatsko obveščanje naročnikov postane učinkovit del vaše marketinške strategije, ki ohranja povezavo s ciljnim občinstvom in obenem spoštuje zasebnost in pravice posameznikov. Z zanimivimi in koristnimi obvestili boste na primeren način utrdili svojo blagovno znamko, ki vodi do realizacije nakupov izdelkov ali storitev.

 

Tomaž Berčič

Prijava na ART blog

S klikom na gumb “pošlji” se strinjate s hrambo svojih podatkov v naši podatkovni bazi in komuniciranje prek navedenega kontakta.
Več o tem si lahko preberete v politiki o zasebnosti.