V našem blogu smo se na kratko že dotaknili vedno aktualne tematike SEO optimizacije, predvsem kako optimizirati vsebino na spletni strani (t.i. On-site SEO optimizacija). Obstaja pa še ena, po mnenju mnogih pomembnejša vrsta optimizacije, in sicer off-site SEO optimizacija. Nanaša se na vse dejavnosti, ki se izvajajo izven naše spletne strani in vplivajo na uvrstitev v iskalnem omrežju. Temelji na pridobivanju kvalitetnih povratnih povezav (angl. “backlinkov”) iz različnih spletnih strani, ki vodijo na našo spletno stran. S pravilnim izvajanjem je off-site optimizacija za iskalnike dolgoročna rešitev za visoke rezultate v organskih iskanjih, ki obenem poveča avtoriteto vaše spletne strani.

Razlika: On-site in Off-site seo optimizacija

Google optimizacija je sestavljena iz On in Off site optimizacije. On-site SEO se nanaša na optimizacijo vsebine na vaši spletni strani, medtem ko off-site SEO zajema optimizacijo izven nje.

Kvalitetne povezave

Vsaka spletna stran ima v Googlu in drugih spletnih iskalnikih dodeljeno oceno avtoritete domene (“DA“). Ta ocena se določi z uporabo kompleksnega algoritma, ki upošteva številne dejavnike, med katerimi je eden ključnih količina in kvaliteta povezav, ki kažejo na našo spletno stran. Spletni iskalniki strani bolj zaupajo in jo uvrstijo višje, če nanjo vodi veliko povezav iz kakovostnih, relevantnih in visoko ocenjenih spletnih strani.

Pri gradnji vhodnih povezav sta pomembna tako število povezav kot tudi kakovost in relevanca teh povezav. Če imate na primer vhodno povezavo iz visoko rangirane in relevantne spletne strani, bo ta povezava imela večjo težo pri ocenjevanju vaše spletne strani kot povezava iz manj relevantne ali manj obiskane spletne strani. Hkrati pa je pomembna tudi številčnost, saj veliko število povezav nakazuje na priljubljenost vaše spletne stran.

Pri tem si je pomembno zapomniti, da morajo biti povezave pridobljene na naraven način in ne prek neetičnih praks, kot je kupovanje povezav ali uporaba avtomatiziranih programov za gradnjo povezav. Zagotovimo vam lahko, da bodo v primeru uporabe teh praks iskalniki ocenili vašo spletno stran kot manj relevantno ali celo spamovsko in vas kaznovali z nižjo uvrstitvijo.

Off-site seo optimizacija temelji na grajenju kvalitetnih vhodnih povezav.

“Backlink” je vhodna povezava, ki vodi z ene spletne strani na drugo. Povezave iz zaupanja vrednih strani pozitivno vplivajo na rangiranje v iskalnih rezultatih.

Socialna omrežja

Socialna omrežja so lahko zelo uporaben dejavnik pri gradnji povezav. Objavljanje vsebin na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Twitter, LinkedIn in Instagram, poleg privabljanja obiskovalcev na vašo spletno stran prispeva tudi k pridobivanju backlinkov, saj lahko drugi uporabniki delijo vašo vsebino in na tak način vzpostavijo povezave do vaše spletne strani. Pomembno je, da so vsebine pripravljene kakovostno in zanimivo, saj bodo le-te v nasprotnem primeru kmalu pozabljene in se ne bodo delile naprej. Pri ustvarjanju je ključno, da ciljamo na specifično publiko in ji ponudimo nekaj, kar jo bo resnično zanimalo.

Lokalna SEO optimizacija

Če vaše podjetje deluje na lokalni ravni, je zelo pametno, da optimizirate svojo spletno stran za lokalno iskanje. To vključuje vnos podatkov o vašem podjetju v lokalne imenike in druge platforme, kot so Google My Business in Google maps (Google optimizacija), Najdi.si, Vsi.si, Imenik-podjetij.com … Ne samo, da se boste s tem izpostavili lokalni ciljni publiki, ki jim bodo iskalni rezultati ponudili vaše podjetje na podlagi bližine, ampak boste z vpisom v tovrstne imenike na enostavni način pridobili kakovostne backlinke iz spletnih strani z visoko avtoriteto. Prav tako lahko pridobite backlinke z objavo v lokalnih spletnih publikacijah in sodelovanjem v dogodkih v vaši skupnosti.

Gostujoče objave

Gostujoče objave so odličen način za promocijo vaše spletne strani in pridobivanja kakovostnih povratnih povezav iz drugih spletnih mest. S spletnim mestom se dogovorite, da v zameno za povratno povezavo napišete kakovosten in relevanten članek ali blog, zanimiv za njihove bralce.

Na primer, predstavljajte si, da imate spletno trgovino, ki prodaja izdelke za nego las. Da bi povečali vidljivost vaše spletne strani in pridobili kakovostne povratne povezave, se odločite za uporabo gostujočih objav. Začnete iskati spletna mesta, ki se ukvarjajo z lepotnimi izdelki in ki sprejemajo gostujoče objave. S spletnim mestom se dogovorite, da objavijo vaš članek. V članku boste navedli nekaj koristnih nasvetov za izbiro pravega šampona in na koncu vključili povezavo nazaj na vašo spletno trgovino za izdelke za nego las. Ko se članek objavi na spletnem mestu, ga preberejo bralci, ki so zainteresirani za lepotne izdelke. Če je vaš članek kakovosten in ponuja uporabne informacije, bo sčasoma pritegnil pozornost in posledično jih bo zanimala tudi vaša spletna trgovina z izdelki za nego las. Če kliknejo na povezavo, jih bo to pripeljalo na vašo spletno stran, kar bo povečalo promet in off-site SEO optimizacija dosega svoj namen.

Zaključek

Off-site SEO optimizacija vpliva na vaše spletno mesto tako, da poveča avtoriteto in kredibilnost vaše spletne strani v očeh iskalnikov. Višja dodeljena ocena avtoritete domene pomeni, da bodo iskalniki bolj zaupali vaši spletni strani in jo bodo rangirali višje v rezultatih iskanja. To pa gre seveda z roko v roki z več prometa na vašem spletnem mestu in posledično večjim številom poslovnih priložnosti.

 

Prijava na ART blog

S klikom na gumb “pošlji” se strinjate s hrambo svojih podatkov v naši podatkovni bazi in komuniciranje prek navedenega kontakta.
Več o tem si lahko preberete v politiki o zasebnosti.