kvadrat banana

15 februarja, 2022

Oblikovanje uporabniške izkušnje

Rina Stanič Comments are off
Vsaka uspešna spletna stran ali mobilna aplikacija je bila narejena in oblikovana z mislijo na uporabnika in na njegovo izkušnjo. V oblikovalskem svetu temu rečemo uporabniška izkušnja in pomeni, kako uporaben, dostopen in zaželen je izdelek za povprečnega uporabnika. In zakaj je oblikovanje uporabniške izkušnje tako pomembno? Dandanes je konkurenca
  , ,
Pravilna uporaba slikovnega materiala za spletno stran Vsaka spletna stran vsebuje tudi slikovni material. Pa naj bodo to fotografije ali grafike. Večinoma so v formatih kot so JPG, PNG, BMP, … nekateri tudi v SVG (o tem kasneje) Vsebina slikovnega materiala je seveda poljubna glede na temo ali namen in
  , , , ,
Slika za clanek o pripravi za spletno trgovino 2
Fotografija na spletni strani ali tiskovini. Praktično vsaka promocijska tiskovina ali spletna predstavitev vsebuje slikovni material in pomembno je vedeti kako se lotiti priprave te vsebine. Napake so lahko zelo bolečo drage ali pa rezultati ne odražajo vloženega dela in truda. Viri slikovnega materiala Odvisno od potrebe, ponavadi izbiramo med
  , , , , , , ,
Hja, imamo dejavnost, ki nagovarja svoje kupce preko različnih platform. Imamo urejeno Celostno podobo, lep logotip, kljub temu pa so naša pojavljanja v oglaševanju, promociji nekako ….nedefinirana in delujejo razdrobljeno, pusto.., brez efekta. Kaj nam torej še manjka? Hja, rabimo….zgodbo! In prav to je ta naš MVK, ki nam to
  , , , , , , , ,
Praktično vsaka promocijska tiskovina ali spletna predstavitev vsebuje slikovni material in pomembno je vedeti kako se lotiti priprave te vsebine. Viri slikovnega materiala Odvisno od potrebe, ponavadi izbiramo med več možnostmi, kot so: – lastna produkcija – generične fotografije iz spletnih bank – profesionalna storitev fotografa Lastna produkcija Če so
  , , , , , ,
Praktično se je skoraj vsak, ki je stopil v proces izdelave spletne strani – pa naj bo to za lastne potrebe ali za naročnika – soočil z izzivom kako sploh začeti. Morebiti se nekomu zdi na prvi pogled vse skupaj enostavno – pač postaviš stran, opremiš z vsebino in kontakti
  , , ,
Slikovni material je eden izmed temeljev vizualne promocije podjetja ali projekta. Večina večjih podjetij se dobro zaveda ustreznega in strokovnega pristopa k temu. Sem spada tudi kvaliteten slikovni material, kamor uvrščamo fotografije, skice, ilustracije, infografike… Obrabljena fraza, kjer »ena slika pove toliko kot tisoč besed« pa v resnici kar drži.
  , , , , , ,
Kaj sploh je celostna grafična podoba oz. CGP? Pogosto se zmotno enači z logotipom podjetja, v resnici pa je mnogo več. Je standardiziran priročnik, ki narekuje obliko in pravila uporabe grafičnih elementov, ki določajo celostno vizualno podobo. CGP določa definicijo logotipa, barvni prostor, standardno tipografijo, poslovne tiskovine (vizitke, kuverte,..), uporabo
  , , ,

11 junija, 2020

Zakaj in kdaj Pantone barve?

Tomaž Berčič Comments are off
Prispevek bo strokovni javnosti morda malo nezanimiv, ker večina oblikovalcev pozna Pantone barve in njihovo uporabo (ter namen). No, pa za tiste, ki s tem še niso srečali ali pa tehnologije tiska ne poznajo tako dobro. Kaj je sploh Pantone? To je enostavno rečeno STANDARD barvnega prostora, ki se uporablja
  , , , , , ,

14 maja, 2020

Oblikovanje prospektov

Tomaž Berčič Comments are off
Dobro izdelana tiskovina je še vedno nezanemarljiva, pa čeprav je dandanes vse več pozornosti na elektronski medijih. Oblikovanje prospektov je nepogrešljiv vir promocije in predstavitve nekega podjetja. Poleg same sporočilnosti je pomembna tudi ideja, izdelava in pa izbira pravega papirja, ki daje prospektu žlahtnost in prijeten občutek, ko ga vzamemo
  , , , , , ,

13 maja, 2020

Oblikovanje katalogov

Tomaž Berčič Comments are off
Dobra tiskovina je v poplavi elektronskih sporočil še vedno pomembna. Listanje kvalitetno izdelanega kataloga je za uporabnika tako merilo kvalitete predstavljenih produktov, kot tudi praktično opravilo, kajti tiskovino lahko listamo kjerkoli in kadarkoli. V našem studiu vam nudimo oblikovanje katalogov, ki bo predstavilo vaše izdelke na kreativen, učinkovit in estetski
  , , , , , ,

30 aprila, 2020

Oblikovanje logotipa

Tomaž Berčič Comments are off
Logotip je osnovna komponenta celostne grafične podobe. Je najbolj prepoznaven in najpomembnejši vizualni element organizacije. Prav zato je kvalitetno oblikovanje logotipa tako kritičnega pomena. Z njim vzbudimo zaupanje ali nezaupanje v subjekt, ki ga predstavlja. Sedaj nam je že jasno, da uspešno podjetje ali organizacija za svoje potrebe potrebuje profesionalno
  , , , , ,
Izdelava spletne strani ni z današnjimi orodji nič posebnega in težkega, če imamo vsaj nekaj znanja glede programa, ki to omogoča. Vsekakor pa je izdelava spletne strani, ki je učinkovita in služi svojemu namenu, velik izziv. Poleg splošnih oblikovalskih pravil in seveda ustrezne vsebine je pomembno ker nekaj dejavnikov, če
  , , , ,

3 februarja, 2020

Nasveti za oblikovanje oglasa

Tomaž Berčič Comments are off
Oblikovanje oglasa: za začetek… Tukaj bom namenil nekaj besed zadevi, s katero se ukvarjajo večinoma vsi profesionalni ali amaterski oblikovalci, seveda pa se s tem ubadajo tudi naročniki/oglaševalci – kaj vse je potrebno za oblikovanje oglasa, da bo ta tudi uspešen. Temi bom namenil le nekaj vrstic z napotki in
  , , , , , , , , , ,

29 januarja, 2020

Barve naše vsakdanje (2. del)

Tomaž Berčič Comments are off
Vpadna in odbita svetloba Barve predmetov, živih bitij itd. se razlikujejo od barv, ki jih vidimo npr. na ekranu domačega televizorja ali pametnemu telefonu. Prve so odbite od pigmentirane površine, druge pa sevajo direktno v naše oko. To sta precej različna principa. Prvega sestavljajo tri barve: rdeča, modra in rumena.
  , , , ,

Prijava na ART blog

S klikom na gumb “pošlji” se strinjate s hrambo svojih podatkov v naši podatkovni bazi in komuniciranje prek navedenega kontakta.
Več o tem si lahko preberete v politiki o zasebnosti.

🎁 Želite 10 % popust?

Vemo, da je vaš čas dragocen, vseeno pa ... Ker želimo bodočim naročnikom ponuditi karseda dobro storitev, vas vljudno prosimo za nekaj sekund časa. Tisti, ki se boste opogumili, boste seveda nagrajeni. V zameno za nekaj trenutkov vaše pozornosti vam podarimo enkratni 10 % popust na našo storitev!

Kje ste naš našli? *
Ste našli informacije, ki jih potrebujete? *
Od 1-4 kako bi ocenili uporabniško izkušnjo z našo spletno stranjo? *

S klikom na gumb za pošiljanje obrazca se strinjate s hrambo svojih podatkov v naši podatkovni bazi in komuniciranje prek navedenega kontakta. Več o tem si lahko preberete v politiki o zasebnosti.