14 maja, 2020
Oblikovanje prospektov
Dobro izdelana tiskovina je še vedno nezanemarljiva, pa čeprav je dandanes vse več pozornosti na elektronski medijih. Oblikovanje prospektov je nepogrešljiv vir promocije in predstavitve nekega podjetja. Poleg same sporočilnosti je pomembna tudi ideja, izdelava in pa izbira pravega papirja, ki daje prospektu žlahtnost in prijeten občutek, ko ga vzamemo
13 maja, 2020
Oblikovanje katalogov
Dobra tiskovina je v poplavi elektronskih sporočil še vedno pomembna. Listanje kvalitetno izdelanega kataloga je za uporabnika tako merilo kvalitete predstavljenih produktov, kot tudi praktično opravilo, kajti tiskovino lahko listamo kjerkoli in kadarkoli. V našem studiu vam nudimo oblikovanje katalogov, ki bo predstavilo vaše izdelke na kreativen, učinkovit in estetski
30 aprila, 2020
Oblikovanje logotipa
Logotip je osnovna komponenta celostne grafične podobe. Je najbolj prepoznaven in najpomembnejši vizualni element organizacije. Prav zato je kvalitetno oblikovanje logotipa tako kritičnega pomena. Z njim vzbudimo zaupanje ali nezaupanje v subjekt, ki ga predstavlja. Sedaj nam je že jasno, da uspešno podjetje ali organizacija za svoje potrebe potrebuje profesionalno
5 februarja, 2020
Načrtovanje in izdelava spletne strani
Izdelava spletne strani ni z današnjimi orodji nič posebnega in težkega, če imamo vsaj nekaj znanja glede programa, ki to omogoča. Vsekakor pa je izdelava spletne strani, ki je učinkovita in služi svojemu namenu, velik izziv. Poleg splošnih oblikovalskih pravil in seveda ustrezne vsebine je pomembno ker nekaj dejavnikov, če
3 februarja, 2020
Nasveti za oblikovanje oglasa
Oblikovanje oglasa: za začetek… Tukaj bom namenil nekaj besed zadevi, s katero se ukvarjajo večinoma vsi profesionalni ali amaterski oblikovalci, seveda pa se s tem ubadajo tudi naročniki/oglaševalci – kaj vse je potrebno za oblikovanje oglasa, da bo ta tudi uspešen. Temi bom namenil le nekaj vrstic z napotki in
29 januarja, 2020
Barve naše vsakdanje (2. del)
Vpadna in odbita svetloba Barve predmetov, živih bitij itd. se razlikujejo od barv, ki jih vidimo npr. na ekranu domačega televizorja ali pametnemu telefonu. Prve so odbite od pigmentirane površine, druge pa sevajo direktno v naše oko. To sta precej različna principa. Prvega sestavljajo tri barve: rdeča, modra in rumena.
8 januarja, 2020
Barve naše vsakdanje (1. del)
Barve se tvorijo z nižanjem ali višanjem frekvence elektromagnetnega valovanja Svet okoli nas je več ali manj pisan. Vsaj tako ga dojemamo živa bitja (nekatera tako, druga drugače). Kaj pa pravzaprav vidimo in kako gledamo? Če se za začetek omejimo na fizikalne lastnosti svetlobe – kar zaznamo s človeškimi očmi
12 novembra, 2019
Kako pomembna je tipografija?
Tipografija – uvod in malo zgodovine S tipografijo se srečujemo dnevno in povsod. Pisana beseda je ena izmed najpomembnejših izumov civilizacije in z njeno pomočjo prenašamo ideje, misli, sporočila, podatke…pravzaprav si življenja brez pisane besede sploh ne znamo predstavljati. Pisana beseda in tipografija spadata pod temelje civilizacije, kulturne identitete in
25 oktobra, 2019
Slider Revolution – pravo orodje za izdelavo dinamičnih pasic
Spletne strani so postale relativno uniformirane. Kar je posledica velike razširjenosti platforme WordPress in poplave preoblikovanih predlog. Take smernice narekuje tudi trg, kajti redko kdo, sploh pa ne podjetja ali organizacije z mikro budžetom, si še privošči unikatno oblikovano stran in programiranje, ki temu sledi. Kar je po eni strani
23 oktobra, 2019
Zakaj je za grafično oblikovanje dobro izbrati profesionalca?
Kot ne zaupamo popravilo svoje strehe sodelavcu »ker ima orodje in veselje« je pomembno, da pri tako pomembnih stvareh, kot so grafično oblikovanje in marketing nekega podjetja, delo prav tako zaupamo ekipi, ki se bo projekta lotila z znanjem in izkušnjami. Konec koncev je na kocki poslovanje in preživetje celotne organizacije. Oblikovanje
23 oktobra, 2019
Blagovna znamka
Kaj je blagovna znamka? Predvsem je to skupek filozofij in vrednosti, ki jih ta znamka predstavlja in se lahko z njo poistovetimo. Vsi vsaj približno vemo, kaj pomeni pojem blagovna znamka, saj smo si v življenju vsaj enkrat kupili steklenico Coca Cole (primer je izbran čisto naključno in ne predstavlja
23 oktobra, 2019
Uporaba tipografije pri oblikovanju
Nekaj kratkih o sami pisavi Tema je precej široka, zato bo vse skupaj bolj kot ne laično. O zgodovini tipografije oziroma pisave niti ne bi zgubljal besed, zgolj na kratko. Pisava je ena izmed temeljev vsake kulture in če hočete tudi civilizacije. Omogoča nam zapisovanje idej, ki jih potem lahko
23 oktobra, 2019
Izdelava celostne grafične podobe
Izdelava celostne grafične podobe je za podjetje tako pomembna kot recimo pisalna miza in stol, čeprav se še danes ta pojem marsikomu zdi neznan. Večina kar ugane, da je nekaj v povezavi z logotipom podjetja, oziroma da je to logotip sam. Deloma je res, hkrati pa je celostna
23 oktobra, 2019
CSS in XHTML
Če ste domači z koncepti web designa, potem že poznate osnove uporabe CSS. CSS sprites nam omogoča uporabo ene same grafike, v katero je vključenih več slik razporejenih v mrežo. Na spletni strani pa se prikazuje le željen del te datoteke. Tako potrebujemo le en HTTP zahtevek in celotna
23 oktobra, 2019
Izdelava uporabnih spletnih strani
Izdelava spletnih strani zahteva, da najprej poznamo pojem uporabnost. Uporabnost naslavlja odnos med orodjem in njegovim uporabnikom. Da bi bilo neko orodje učinkovito, mora svojemu uporabniku dopustiti, da opravi zadano si nalogo na najboljši možni način. Ta isti princip velja za računalniške aplikacije kot tudi spletne strani. Da bi