Spletna stran je vaše ogledalo

Danes se večina deljenja informacij in promocije odvija preko spleta. Splet je postal okno v svet in samo vprašanje je, kako dobro ga znate izkoristiti. Tega dejstva se pri nas dobro zavedamo in vedno svetujemo naročnikom, ki se odločijo za izdelavo ali prenovo spletne strani, da si najprej odgovorijo na spodnja vprašanja:

  • Komu je spletna stran namenjena?
  • Kaj je namen spletne strani – informacije, utrjevanje blagovne znamke, promocija, prodaja..?
  • Kakšen je sporočilni ton vaše spletne strani – preprost, igriv, logičen…?
  • Koliko sredstev ste namenili izdelavi in vzdrževanju?
  • Kdo bo skrbel za vsebine?

Ko si odgovorite na teh nekaj vprašanj smo veliko bližje rešitvi, ker imamo primerna izhodišča. Ker se tehnologija stalno spreminja, prav tako pa se spreminjajo vaše potrebe in rojevajo nove ideje, je pomembno, da že v začetku predvidevate nekaj korakov vnaprej. Tukaj vam s primernimi in brezplačnimi nasveti veliko pomagamo, še preden se konkretno lotimo naloge. Skupaj z vami analiziramo vaše aktualne potrebe in svetujemo pri STRUKTURI in VSEBINI.

 

Nekaj osnovnih pravil pri izdelavi

Izdelava spletne strani je pravzaprav samo začetek. Ta mora ostati v kondiciji in to pomenu, da mora biti na voljo dobra VSEBINA, ki jo vzdržujemo. Tako zaradi kupcev/strank, kot tudi glede optimizacije za spletne brskalnike (SEO), kot je Google.

Na splošno pa mora biti dobra spletna stran:

  • Lično OBLIKOVANA
  • LOGIČNA in uporabniku prijazna
  • Strukturno PREPROSTA, da se uporabnik ne »zapleza«
  • Bogata z VSEBINAMI, ki jih redno posodabljamo
  • Ustrezno programirana in OPTIMIZIRANA
  • Teči mora na preverjenem in hitrem STREŽNIKU, ki ima zadaj tehnično podporo 24/7

Optimizacija za brskalnike!

Prav nič vam ne pomaga najlepša in najboljša spletna stran na svetu, če jo nihče ne najde.
“Lepa, ampak slepa”, to je spletna stran, kjer se je veliko vložilo v samo obliko, strukturo in logiko, obenem pa malo ali nič v optimizacijo.  Prav zato je ključnega pomena, da pri nas izdelava strani upošteva določena pravila že takoj na začetku. Le tako imamo možnost, da rangira na višja mesta v iskalniku. Je pa to le začetek. Za najbolje rezultate je potrebno optimizacijo izvajati mesečno, skrbno analizirati dobljene podatke in izvajati ustrezne ukrepe. Le tako bomo “splavali na vrh” iskalnika, kot je Google.

 

Vaša spletna stran je prvi stik s kupcem. Ne razočarajte ga, ker bo šel h konkurenci!

Deli z ostalimi: