Project Description

Za podjetje DOBO – Tatjana Dobovšek s.p. smo izdelali vizualni marketinški koncept za potrebe klasičnih in elektronskih medijev, družabnih omrežij in sistema direktnega oglaševanja preko elektronske pošte. Vizualni koncept smo izkoristili tudi za celovito grafično in vsebinsko prenovo spletne predstavitve. Dodali smo prilagodljiv prikaz za tablice in mobilne telefone ter vzpostavili stran podjetja na Facebook in Google+. Izdelali in obdelali smo tudi fotografski material za vizualni koncept ter izdelke.

Prenova spletne strani Dobo.si

Sejemske predstavitve predvsem v Sloveniji in Avstriji, so glaven promocijski prodajni kanal našega naročnika Dobo, ki pa ga zaradi korona krize leta 2020 niso mogli koristiti. Zato so se odločili, da razširijo spletno predstavitev izdelkov in omogočijo prodajo preko spleta. Skupaj smo ustvarili spletno mesto, ki ga lahko poljubno nadgrajujejo v smislu spletne tržnice. Dodajale se bodo tudi video vsebine s prikazi uporabe izdelkov, preko spletnega mesta pa bodo vodili tudi spletne tečaje lončarstva.

Naš cilj je bila tehnična in oblikovna posodobitev spletišča predvsem z namenom izboljšanja organskih rezultatov v iskalnikih – SEO. To je temeljni korak za izboljšavo osnove za vse nadaljnje akcije. Na podlagi analize obstoječega stanja smo izdelali strategijo enkratne on-site SEO optimizacije (optimizacija spletnega mesta za izboljšanje pozicioniranja v iskalniku google.si) in strategijo za periodično izvajanje SEO optimizacije, ki vključuje izvajanje rednega monitoringa in izvajanje aktivnosti s ciljem doseganja oz. vzdrževanja pozicij ključnih besed na prvi strani v iskalniku google.si

 

Prenovljena spletna stran Dobo.si.

< NAZAJ NA REFERENCE