23 oktobra, 2019
Kaj je to “barvni prostor”?
Pa kaj za vraga je »barvni prostor«. Marsikdo se to sprašuje in hkrati po tihem benti nad tem, da tega ne razume in hkrati potrebuje. Kaj torej so vsi ti ti opisi in oznake – Adobe RGB, sRGB, ICC, …? Na kratko povedano so to numerični zapisi, ki določajo vrednosti
23 oktobra, 2019
Uporaba stock fotografije in pravice uporabe
Kaj so pravzaprav stock fotografije? Kot sem že v enem od prejšnjih blogov zapisal: slika pove več kot tisoč besed. Seveda je fraza oguljena, ampak nič ne de, še vedno je aktualna. V tokratnem prispevku se bom dotaknil, pravzaprav bolj razpisal o tem kaj so stock fotografije in pravicami in
23 oktobra, 2019
Poceni spletno gostovanje, ki pa drago stane…
Spletno gostovanje Na spletu najdemo cel kup ponudb za spletno gostovanje strani, ki nam nudijo svoje storitve za zelo nizke cene. Res je, da za ta denar dobimo bolj malo prostora. Vendar, če imamo majhno spletno stran in ne potrebujemo veliko prostora, se nam lahko res izplača. Pa se nam
23 oktobra, 2019
Uporaba briefa pri marketinškemu izzivu
Granitne kocke za primer kako narediti brief pri marketingu Torej kako se lotiti nekega marketinškega problema? Po glavi nam ponavadi rojijo vse mogoče ideje, ki jih že v miselnem procesu oblikujemo, nadgrajujemo in tudi zavračamo. Izziv pa je precej kompleksen, zato je bolje, da ga rešimo analitično. Torej na resen
23 oktobra, 2019
Družbeni mediji za podjetja in organizacije – Zakaj in kako?
Družabna in socialna omrežja Če se še vedno sprašujete, družabna in socialna omrežja – da ali ne, vam lahko povemo, da je odgovor vsekakor pritrdilen. Še več, pravo vprašanje po novem ni ali sploh uporabljati družbene medije, temveč kako jih uporabljati. V pomoč smo vam pripravili kratek vodnik, ki bo